Dostawa i zwroty
SPOSOBY DOSTAWY
Więcej informacji:
- Przesyłka jest dostarczana do punktu odbioru osobistego pod adresem 85-075 Bydgoszcz, Paderewskiego 22/1a.
- O możliwości odbioru poinformujemy Państwa e-mailem
- Zamówiony produkt można odebrać dopiero po uzyskaniu informacji mailowej, że produkt jest przygotowany do odbioru
- Wybierając opcję odbiór osobisty płatności za zamówienie należy dokonać poprzez sklep (przelewem lub za pośrednictwem Przelewy24). Nie ma możliwości płatności za zamówienie przy odbiorze.
- Odbiór zamówień możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00. Nie ma możliwości odbioru osobistego zamówień w weekendy oraz dni wolne od pracy.
Gabaryt A 14,99 zł
Gabaryt B 16,49 zł
Więcej informacji: |
- Zamówiony produkt doręczony jest za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost
- Kurierzy standardowo doręczają przesyłki od godz. 8.00 do godz.19.00 – zatem najbezpieczniej jako adres dostawy przesyłki podać miejsce, w którym spędza się największą część dnia – może to być miejsce pracy (koniecznie wpisujemy wtedy nazwę firmy!)
- Tuż po przygotowaniu paczki do wysłania, poinformujemy e-mailowo o jej numerze oraz przewidywanym terminie doręczenia
- Firma InPost świadczy usługę śledzenia przesyłki – aby sprawdzić gdzie aktualnie znajduje się przesyłka należy na stronie https://inpost.pl/sledzenie-przesylek w pole “Wpisz numer przesyłki” wpisać numer przesyłki i kliknąć “Znajdź”
- W przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod adresem doręczenia przesyłki, podejmie ponowną próbę doręczenia paczki następnego dnia roboczego
- Prosimy dokładnie obejrzeć przesyłkę przed jej odebraniem od kuriera – jeśli nosi ona ślady mechanicznego uszkodzenia trzeba koniecznie otworzyć paczkę przy kurierze, jeśli zawartość jest uszkodzona – należy bezwzględnie spisać protokół szkody, który będzie później podstawą reklamacji usługi doręczenia. Bez protokołu reklamacja nie zostanie uznana! Nie odpowiadamy za skutki odebrania od kuriera uszkodzonej przesyłki. Więcej informacji na temat reklamacji znajduje się na stronie: https://inpost.pl/pomoc-w-jaki-sposob-moge-zlozyc-reklamacje
- Dostarczamy przesyłki tylko na terenie Polski.
Gabaryt A 11,99
Gabaryt B 12,99
Więcej informacji:
- Paczka zostanie doręczona w ciągu 2-3 dni roboczych od daty jej wysyłki (3-4 dni w okresie przedświątecznym, tj. od 5.12. do 24.12.)
- W momencie nadania paczki otrzymają Państwo specjalny komunikat mailowy.
- W chwili dostarczenia przesyłki do paczkomatu otrzymają Państwo smsa z kodem odbioru (6 cyfr).Należy go zachować aby móc odebrać paczkę.
- Na odbiór paczki mają Państwo 48 godzin od momentu otrzymania powiadomienia.
- Dostarczamy przesyłki tylko na terenie Polski.
- Aby uzyskać więcej informacji, kliknij tutaj.
Co należy zrobić Aby odebrać paczkę w Paczkomacie?
- Należy wpisać numer telefonu oraz kod odbioru i zatwierdzić.
- Paczkę należy odebrać ze skrytki, która otworzy się automatycznie.
- Następnie zamknąć skrytkę i odebrać potwierdzenie odbioru paczki.
Postępowanie w przypadku reklamacji:
- Jeśli mają Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia do paczki, można pozostawić ją w paczkomacie, a na ekranie zainicjować proces reklamacji, należy postępować według instrukcji.
- Jeśli paczka została odebrana należy włożyć paczkę z powrotem do skrytki (Jeżeli skrytka została już zamknięta należy ją zeskanować, a drzwi skrytki otworzą się automatycznie).
- Zamknąć drzwi i wydrukować potwierdzenie o włożeniu reklamowanego produktu.
- Uszkodzenie towaru lub brak zawartości paczki należy zgłosić bezpośrednio przy odbiorze paczki (zwrot paczki do skrytki). Późniejsza reklamacja nie będzie brana pod uwagę.
METODY PŁATNOŚCI
Zarówno w przypadku zamówień wysyłkowych, jak i odbioru osobistego w punkcie – nie ma możliwości płatności przy odbiorze.
Płatności należy dokonać poprzez Sklep, wybierając najwygodniejszą formę płatności:
- Płatność przelewem tradycyjnym:
Umożliwiamy również opłatę zamówienia przelewem tradycyjnym bezpośrednio na nasze konto bankowe. Wybranie tej formy płatności może wpłynąć na wydłużenie czasu realizacji zamówienia, z względu na wydłużony czas księgowania wpłaty. W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia.
BANK: Alior Bank
Nr rachunku: 13 2490 0005 0000 4600 1961 7472
Klinika FenomeD; 85-075 Bydgoszcz, Paderewskiego 22/1a
- Płatność poprzez platformę Przelewy24
Płatność poprzez Przelewy24 jest formą szybkich i wygodnych przelewów elektronicznych, które w ciągu kilku minut księgowane są na koncie.
Jak działa system Przelewy24?
Po wybraniu metody płatności Przelewy24 zostaną Państwo bezpośrednio przekierowani na stronę płatności, gdzie wystarczy wybrać sposób płatności (przelew bankowy/ BLIK/karta/) po czym możliwe jest natychmiastowe opłacenie zamówienia.
System Przelewy24 posiada Certyfikat Wiarygodności Biznesowej, certyfikat PCI DSS oraz wykorzystuje szyfrowanie SSL, które gwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwa przeprowadzanych transakcji, zapewnia ochronę stron internetowych oraz poufność przetwarzanych danych, które podawane są przy płatności.
ZASADY ZWROTÓW
Każdy Klient ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. Należy wówczas pamiętać o tym, że koszty przesyłki ponosi kupujący!
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży należy przesłać na adres: sklep@fenomed.pl stosowne Oświadczenie. Zwracany towar nie powinien nosić żadnych śladów użytkowania oraz powinien być w oryginalnych opakowaniach. W przypadku Bonów bądź Pakietów – nie ma możliwości zwrotu w przypadku już częściowo wykorzystanego bonu lub pakietu.
Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy sprzedaży znajdują się w regulaminie Sklepu §10 Prawo odstąpienia od umowy.
REKLAMACJE
Każdy klient ma prawo do skorzystania z rękojmi lub reklamacji w przypadku zakupu produktu wadliwego.
Krok po kroku co należy zrobić:
- Reklamację lub rękojmie należy najpierw zgłosić drogą elektroniczną na adres sklep@fenomed.pl
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej lub rękojmi należy odesłać wraz z pisemnym opisem wady i dowodem zakupu w Sklepie, na Adres: 85-075 Bydgoszcz, Paderewskiego 22/1a.
- Rekomendujemy wybór listu poleconego lub paczki ekonomicznej jako formy przesyłki. Prosimy również o wskazaniem kosztu przesyłki.
- Opis wady powinien zawierać: okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
- Do żądania reklamacyjnego ustosunkujemy się niezwłocznie, nie później niż po upływie 14 dni liczonych od dnia następnego od otrzymania przez Sklep ww. przesyłki.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną zwrócimy koszty przesyłki w wysokości niezbędnej do wykonania prawa z reklamacji.
Szczegółowe informacje na temat procedury reklamacji lub rękojmi znajdują się w regulaminie Sklepu
§11 Rękojmia i procedura reklamacyjna.